Wednesday, June 22, 2016

Inderal






+

Ik moet même mijn de luchten hart. Ik heb een jaar ongeveer Inderal retard mitis 80 mg geslikt tegen hartritmestoornissen. Ongeveer 6 weken nadat ik begonnen a rencontré deze medicatie begon al de Elende. Ik kon niet meer genieten van mijn leven, kon niet lachen en huilen. Mijn gevoelens Leken verdwenen te zijn. In het commencer lette ik er niet zo op omdat de medicatie zijn werk acte tegen de hartritmestoornissen. Maar na een tijdje dacht ik van er klopt hier iets niet. Toen ben ik mijn rencontré klachten voor de eerste keer naar de huisarts geweest. Heb hem gevraagd de ik die klachten kon krijgen van mijn hartmedicatie. Volgens ourlet était que onmogelijk omdat inderal geen werking kan hebben op je hersenen. De maanden gingen voorbij en omdat mijn psychise klachten erger werden ben ik naar verschillende Psychologen geweest. Volgens poule avait ik een depressie maar het het was niet waar duidelijk die kwam vandaan. Ben toen nog zeker 6 keer naar de huisarts geweest voor dezelfde klachten en gevraagd de het aan die pillen kon liggen maar dat a été volgens ourlet onmogelijk. De dag voor mijn Examens ben ik compleet ingestort. Ik voelde niets meer, het was verschrikkelijk. Terug naar de huisarts en zijn diagnostic was een verdoken depressie. Ik moest antidepressiva beginnen Slikken en heb al mijn gemist Examens. Afgelopen maandag moest ik op controle bij de cardioloog. Omdat die antidepressiva heeft niet mijn werkte moeder aan de cardioloog gevraagd de je mourir klachten kon krijgen porte mijn hartmedicatie en volgens l'ourlet était que mogelijk parfait. Inderal est namelijk de enige bГЄtablokker die invloed kan hebben op de hersenen. Ik vie bijna van mijn stoel, ik was er echt niet goed van. Nu ben ik voor niet begonnen a rencontré antidepressiva die, ben niet eens depressief! Ik vind dit echt niet kunnen. Dankzij mijn huisarts heb ik een jaar als een zombie geleefd! Ik moet stoppen rencontré die antidepressiva en ook mijn inderal afbouwen. Nadien krijg ik waarschijnlijk andere medicatie. Als mijn huisarts zich wat beter avait geГЇformeerd était deze Elende al veel eerder voorbij geweest! Désolé voor het lange verhaal maar ik het moest même kwijt. Wat Vinden jullie hiervan? Groetjes Fieke XxX Modérateur opmerking: de titel van het bericht dient overeen te komen met het onderwerp. Daarom est de aangepast de titel. Zou u hier in het vervolg zelf om Willen denken? Zie ook regels de forum Geplaatst: 29-12-2007 10:50 Dat Medicijnen zo'n effet kunnen hebben! Raar dat je dokter dat niet wist. Hoop dat je nu een medicijn krijgt zonder vervelende bijwerkingen! Geplaatst: 30-12-2007 19:58 Bedankt voor je reactie! Ik dacht zelf ook dat het aan mijn medicatie lag maar als je huisarts zegt dat het niet kan dan geloof je maar wat die zegt. Ik hoop dat het nu vlug beter gaat en dan 2008 toch een iets beter jaar zal als zijn 2007. Groetjes Fieke XxX Geplaatst: 03-07-2009 16:45 Ik heb ook dezelfde symptomen gedurende een moitié jaar nu. Echt talon raar dat ik hier zelf op moet komen. Est alles al in orde gekomen? Graag zo veel mogelijk informatie! Geplaatst: 29-10-2010 14:22 Ik ben sedert gisteren begonnen rencontré deze medicatie. Krijg al Schrik Ben een levenslustig iemand. Heb deze medicatie voorgeschreven gekregen daar ik sedert verleden semaine donderdag en daarna elke parcelles dag een aanval avait van hevige hoofdpijn bij inspanning..Is niet normaal..het est alsof ze gewoon aan uw hersenen trekken. Volgende vrijdag onder de scanner..Daarbij moet ik ook nog es asaflow nemen. Kvoel me wel onzeker daar ik nog maar 42 jaar ben. Ik hou jullie op de hoogte. Geplaatst: 17-02-2012 02:22 Toevallig hoor ik Vandaag van een kennis waarom haar homme vorig jaar Zelfmoord heeft gepleegd. Hij était al 4 jaar op Medicijnen voor hartritmestoornissen. Er werd gedacht aan 'burn out' syndroom. Ik heb niet gevraagd houe die Medicijnen Heten maar ik stuitte op forum dit toen ik 'hartritmestoornissen + Medicijnen + depressie' ging opzoeken.




No comments:

Post a Comment